Milica Marjanovic Petkovic.jpeg
Ass Dr spec med Milica Marjanović Petković

Subspecijalista endokrinologije

Zaposlena je na Kliničkom odeljenju za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma, Klinike za Interne bolesti KBC Zvezdara u Beogradu od 2008. godine.

Od 2016. godine je Šef Odseka za Dijabetes Kliničkog odeljenja za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma Klinike za interne bolesti KBC Zvezdara.

STRUČNA BIOGRAFIJA, DIPLOME I ZVANJA

Završila Šestu Beogradsku gimnaziju.

Osnovne studije: Medicinski fakultet u Beogradu upisala je 2000.godine i diplomirala 2007. godine

Specijalizacija: Specijalistički ispit iz Interne medicine položila je sa odličnim uspehom 27.01.2016 godine

Subspecijalizacija: Usmeni Subspecijalistički ispit položila 13.02.2020 sa odličnim uspehom, a završni rad iz Uže specijalizacije uspešno odbranila 01.10.2021 i time stekla zvanje Subspecijalista iz Endokrinologije-Endokrinolog

Doktorske studije: Doktorat u fazi završetka na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu

U nastavi na Medicinskom fakultetu: Klinički Asistent na Katedri za Internu medicinu na Medicinskom fakultetu od februara 2018. godine.

USAVRŠAVANJA

Sertifikat  ISCD za  Denzitometriju, 2011. godine, Niška Banja

Škola za primenu ultrazvuka abdomena, mekih tkiva i štitne žlezde 2014. godine pod rukovodstvom Prof dr Mirjane Perišić.

Škola Ultrazvuka štitne žlezde, Zlatibor, Čigota april 2019. godine.

Brojni kursevi kontinuirane medicinske edukacije, simpozijumi, kongresi u zemlji i inostranstvu.

Učestvovanje u brojnim kliničkim studijama kao studijski kordinator ili istraživač.

Predavač na brojnim Kontinuiranim medicinskim edukacijama, Predavač na kongresima u zemlji i inostranstvu.

Autor je i koautor brojnih radova u zemlji i inostranstvu.